Teatre a Roda de Ter: «Buscant la felicitat»

A Roda de Ter s’ha representat el monòleg «Buscant la felicitat» a càrrec de Jordi Codina «Jordi Jump». Ens ha portat al Camerun en un viatge ple d’emocions, sensacions, sentiments, reflexions, rialles…2017.10.15.JordiJump_web
Al finalitzar l’obra la Raquel Sala ens ha obsequiat a tots amb la seva veu.
IMG-20171016-WA0001_web
IMG-20171016-WA0002_web
IMG-20171016-WA0003_web
buscant_la_felicitat
Els dos protagonistes han viatjat aquest any al Camerun.
La recaptació per taquilla invertida serà destinada a les escoles maternals de Log-bikoy i Bobog.

Comparteix l'entrada