A Roda de Ter s’ha representat el monòleg «Buscant la felicitat» a càrrec de Jordi Codina «Jordi Jump». Ens ha portat al Camerun en un viatge ple d’emocions, sensacions, sentiments, reflexions, rialles…
Al finalitzar l’obra la Raquel Sala ens ha obsequiat a tots amb la seva veu.




Els dos protagonistes han viatjat aquest any al Camerun.
La recaptació per taquilla invertida serà destinada a les escoles maternals de Log-bikoy i Bobog.