Hem tingut l’oportunitat de participar en el programa US PASSO EL MICRO, una iniciativa conjunta del departament de Benestar i Família i Nova Ràdio Lloret, que es va emetre el 5 de febrer.
L’objectiu era compartir amb l’audiència els objectius i l’impacte dels projectes de cooperació internacional que reben subvenció de l’Ajuntament de Lloret de Mar.
Van intervenir Alejandra Bejarano -com a tècnica de l’ajuntament- i les entitats Agermanament Sense Fronteres, Gunjur Kutu i Kulari -ambdues de Gàmbia- que van explicar els projectes i van agrair la col·laboració institucional que fa realitat aquestes iniciatives.
L’entrevista forma part de les accions de sensibilització que impulsa l’Ajuntament per apropar a la ciutadania la realitat de les comunitats amb les quals treballa i la importància de la cooperació per al desenvolupament. Donar a conèixer els projectes subvencionats contribueix a generar consciència crítica i a fomentar una ciutadania més implicada en la justícia global.