ASSEMBLEA DE LA XARXA

Ahir vam participar a Tarragona en l’Assemblea General Ordinària de la Federació de la Xarxa de Cooperació al desenvolupament del sud de Catalunya.
Es va presentar la memòria d’activitats, la darrera revista MIRADES i vam acabar fent un tast de xocolata amb el suport de la Coordinadora de Comerç Just.
La missió de la Xarxa és defensar, promoure i garantir els drets humans, la cultura de pau, les llibertats fonamentals i el medi ambient mitjançant el suport a les activitats desenvolupades per les entitats federades i coordinant projectes compartits dins la federació.
Hi participen 16 entitats:

  • Agermanament sense Fronteres
  • Amnistia Internacional Tarragona
  • Amigues i Amics de Tortosa per la UNESCO
  • Associació Cultural Sant Jordi
  • Associació Mediambiental La Sínia
  • Associació Quilòmetre Zero
  • Atzavara-Arrels
  • Cooperació Activa al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre
  • ECCIT
  • Enginyeria sense Fronteres
  • Gepec-EdC
  • Kolam
  • La Veu entre Cultures
  • Mirades del món
  • Provocant la Pau
  • Red Girls Project

Comparteix l'entrada