Ahir vam participar a Tarragona en l’Assemblea General Ordinària de la Federació de la Xarxa de Cooperació al desenvolupament del sud de Catalunya.
Es va presentar la memòria d’activitats, la darrera revista MIRADES i vam acabar fent un tast de xocolata amb el suport de la Coordinadora de Comerç Just.
La missió de la Xarxa és defensar, promoure i garantir els drets humans, la cultura de pau, les llibertats fonamentals i el medi ambient mitjançant el suport a les activitats desenvolupades per les entitats federades i coordinant projectes compartits dins la federació.
Hi participen 16 entitats:
- Agermanament sense Fronteres
- Amnistia Internacional Tarragona
- Amigues i Amics de Tortosa per la UNESCO
- Associació Cultural Sant Jordi
- Associació Mediambiental La Sínia
- Associació Quilòmetre Zero
- Atzavara-Arrels
- Cooperació Activa al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre
- ECCIT
- Enginyeria sense Fronteres
- Gepec-EdC
- Kolam
- La Veu entre Cultures
- Mirades del món
- Provocant la Pau
- Red Girls Project
