• Duem a terme accions de cooperació, a través de programes de desenvolupament sostenible.
  • Sensibilitzem la societat sobre els desequilibris Nord-Sud i les seves causes i efectes.

ASSEMBLEA DE LA XARXA

Ahir vam participar a Tarragona en l’Assemblea General Ordinària de la Federació de la Xarxa de Cooperació al desenvolupament del sud de Catalunya.Es va presentar la memòria d’activitats, la darrera revista MIRADES i vam acabar fent un tast de xocolata amb el suport de la Coordinadora de Comerç Just.La missió de la Xarxa és defensar,

Continua llegint »
  • Cliqueu damunt les icones per conèixer quins programes hi estan relacionats: