
ASSEMBLEA DE LA XARXA
Ahir vam participar a Tarragona en l’Assemblea General Ordinària de la Federació de la Xarxa de Cooperació al desenvolupament del sud de Catalunya.Es va presentar la memòria d’activitats, la darrera revista MIRADES i vam acabar fent un tast de xocolata amb el suport de la Coordinadora de Comerç Just.La missió de la Xarxa és defensar,

